
Dlaczego „dottore”?
Polska marka o włoskiej nazwie – dlaczego tak?
Co to dla nas znaczy? Geneza nazwy marki dottore wywodzi się z dwóch istotnych elementów.
Słowo dottore w języku włoskim w dosłownym tłumaczeniu oznacza lekarza, osobę wykształconą oraz uczonego. Przedstawiając się w ten sposób, chcemy podkreślić nasze dążenie i zobowiązanie do tworzenia i oferowania produktów godnych zaufania. Ich formuła ma być oparta na wiedzy i wieloletnim doświadczeniu, a jakość i skuteczność działania nieustannie weryfikowana.
Z kolei „cosmeceutici” oznacza kosmeceutyki. To słowo nawet po polsku budzi wątpliwości, więc raz na zawsze rozwiewamy wątpliwości

Dlaczego polska marka przedstawia się po włosku? Hasło „medycyna dla urody” nie wzięło znikąd. Nasza firma jest związana z medycyną estetyczną, a ta swoją kolebkę znajduje we Włoszech. Kiedy ta dziedzina wiedzy w Polsce dopiero kiełkowała (ponad 20 lat temu), włoscy lekarze z niezwykłą życzliwością i bezinteresownością dzielili się swoimi badaniami, pomagając wykształcić pierwszych polskich specjalistów.
Dzielą się swym bogatym doświadczeniem również dziś, choć obecnie polskie grono lekarzy jest dla nich równorzędnym partnerem współtworzącym i wspierającym rozwój europejskiej medycyny estetycznej.

Trzecim filarem, mniej znanym, bo trochę mniej medialnym, na którym stanęło dottore było zapotrzebowanie. Dr Jankowiak – pomysłodawca i założyciel marki przez lata przyjmował pacjentki, wykonywał zabiegi i szukał dla każdej z nich najlepszych kosmetyków do pielęgnacji domowej. Nie znalazł takich, za które by poręczył, które uznałby za dość dobre, żeby je Wam polecać Wtedy powstało dottore cosmeceutici – z potrzeby skutecznej pielęgnacji domowej, w hołdzie wiedzy i doświadczeniu medycyny estetycznej.
Ciekawostka
Pierwszym produktem naszej marki był odmładzający krem novo z 8% kwasem glikolowym.